wtorek, 3 lipca 2012

Uhuhuh (01.11.2011)


Alee mnie tu dawno nie było ;* Przepraszam Rybeczki xD no a teraz korzystajac z okazji ze nie moge zasnac  opisze Wam wczorajszy i  dzisiejszy dzien ;p Wiec tak byłam wczoraj z Grucha w kosciółku i na małym jesiennym sesjonie , bo dawno nie robiłam żadnych fot ;p a pozniej bardzo miło spedziłam wieczorek ze Skarbeczkiem ;* Ahahaha a wszystko zaczęło się od niewinnej gry w Milionerów , już wiecej nie bede sie słuchała mojego Slimoka ;**( Tyy Ten Piotr Skarga to on gral  w bulionerach ) Albo jego gubienie liter na gadu lzie ... tik taki <ahaha> a pozniej było megasnie ( ale to nie wnikajmy ) ;)) A dzisiaj mile spedzpny dzien z Madzia xDD Ogladalysmy se horrorki " Pluje na Twoj grób "  i " Droge bez powrotu 2 " Pozniej zrobiłyśmy sobie makijaże i porobilysmy fotki xDD ;D Szkoda tylko ,że nie było tego dyniacza nuu ;( i ,że Arleta poleciała sobie w kulki ! < zapamietam to sobie > A wieczorek spedzony z Pawełkiem na gadu wymyslajac bardzo ciekawe nazwy ;D:D " Drapiezny Poeta , Pierożka , Kobra lizaczek i innee : D Ojjj jak ja go Kocham ;** Jutro zabiore sie wreszcie za pisanie pamietnika xD ( akiego recznego ) dokoncze sobie lekcje , bo wczesniej Jadzka miala moje zeszysty , a pod wieczor wybiore sie z Madzia na cmentarz xDD ;*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz