środa, 4 lipca 2012

Wakacje czas zaczac ! xD


Siemaneczko ! xD

Można powiedziec, że już dziś rozpoczęły mi się WAKACJE ! W Naszej szkole jutro i w czwartek mamy wolne od zajec . Co prawda wolny miał byc cały tydzień, ale te dwa dni Nas nie zbawiły i nie było tak strasznie. Jeszcze tylko w piątek po świadectwa i dwa miesiące wolnego ! Ale te wakacje planuje spedzic zupełni inaczej niż wszystkie - myślę, że będą bardziej aktywne . Mam też zamiar dodawac wiecej postów ! Pojawią się nowe kategorie ... i przede wszystkim wiecej zdjec : )

Dzisiaj w szkole - miały byc skrocone lekcje , ale już na pierwszych lekcjach z Wicedyrką okazało się, że trafiły do Nas błędny informacje . Na dwóch TI  robiłyśmy w grupach prezentacje multimedialne - na temat owego przedmiotu , oraz tego co dotychczas się na nim nauczyłyśmy . Bylo Nas tylko piec wiec podzielilysmy sie na dwie grupy . Ja byłam z Gruchą ;p Nikt nie wiedział co pisac , bo nie miałyśmy zeszytów - wglee dziś w szkole byłam tylko z telefonem , a z internetu nie można było kożystac. Ale po jakims czasie się rozkreciłysmy , pani narzucila pomysł ,że mozna to zrobic w zabawnej formie (jakies wiersze itp) Wiec mi już zapaliła się lampeczka i się zaczeło : "Internet to globalna siec komputerowa zachwyca mnie niczym Maria Szarapowa"Sprawnie Nam też poszło dzieki misiakowi , ktory w eskach mi wszystko ladnie wysłał ! Dziaa ♥

Na Polskim Pani poprosiła Nas , żebyśmy sprawdziły jej czy dobrze wpisały oceny w arkuszach w swojej klasie . A nastepnie zabrała Nas do biblioteki , gdzie w programie komputerowym wpisywałyśmy oceny na świadectwa - późneij je drukowalyśmy . Oczywiście to takie świadectwa na próbe xD Do biblioteki też wpadła Nasza wychowawczyni , ktora też zatrudniła Nas do wpisywania ocen Naszej klasy xD . Musze Wam sie pochwalic - bo jako jedna z trzech osób mam wzorowe zachowanie i średnią powyżej 4 .No alee dobra wracajac do Naszej dzisiejszej roboty ! To ja szczerze współczuje nauczycielą ! Koniec roku to jest jakas masakra wypełnianie tych wszystkich papierów,  latanie ,poprawianie ; o Przecież my mlode sprawne kobitki - dostałysmy dziś oczopląsów już nie wspomne o bólu tyłka ,który czesto Nam towarzyszył xD No ale można powiedziec, że dzieki Naszej ambitnosci mamy wdziecznosc nauczycieli,ktorzy po takiej pomocy  szybko o Nas nie zapomną . Wglee kurde byłabym 3 godziny wczesniej w domu ! Alee wolałam się poswiecic i zostac .

Wróciłam do domu , zjadłam obiadek i odpoczywałam ...


258462d3002562b44e01e676.jpg

333333tumblr_la3lw3hGbO1qe0hneo1_400_large.jpg
10101tumblr_liroynGhj31qhgezyo1_500_large.jpg
11011tumblr_lj5manghj21qaof6yo1_500.jpg


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz