środa, 4 lipca 2012

Walentynki ♥ ( 14.02.2012 )


Witam Was Robaczki .

Dziś mialam na 10 i tylko 3 lekcje !  PO , Historia i Niemiecki , także zleciało mi szybko. Wróciłam zjadłam obiadek , dostałam prezencisz Raffaello i bluzeczke od rodziców . Adaś mnie chciał gdzies wyciagnac :P Alee wolałam zostac z Dziubaskiem ;** Odrobiliśmy razem lekcyjki , na kolacje miałam kreweteczki z ryżem i kukurydzą i mamuśka upiekła krówkę !: ] Aaa no i było winko To później udawalam ,że jestem upita :D ii że wdycham marychee

Dobra dobra dziś Walentynki wiec wszystkim życzę  dużo miłości, przyjaźnij , dużo szczęścia, pociechy z drugiej osoby, dużo seksu . A tym, którzy jeszcze szukają swoje wielkiej miłości, życzę aby ją jak najprędzej znaleźli i żeby to była ta jedyna i prawdziwa miłości .

tumblr_lze4y7swK81qj7weno1_500_large.jpg

d60a4fde00265c504f05ea60.png

Czekam na jeden gest, wiara jest moją siłą
Jestem pewna, że wciąż potrzebujesz mnie
Dzień przemija za dniem, znów nam siebie ubyło
Życie zbyt krótko trwa, więc zdecyduj się
...
Kochanie moje ;** Kocham Cie PawełszczaczQ  ;**
Takiego jakim jesteś , a jesteś cudowny
Jedyny w swoim rodzaju , zawsze mnie wspierasz
pocieszasz , rozumiesz ... i wglee wglee wglee ♥
I wiesz Co? Wybacz mi te moje  humorki ;*
Wiesz dobrze że Cie Kocham ;***

Kochaj mnie
Kochaj mnie
Kochaj mnie nieprzytomnie
Jak zapalniczka płomień
Jak sucha studnia wodę
Kochaj mnie namiętnie tak
Jakby świat się skończyć miał

zdjecie,b,1028_0,.png

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz