środa, 4 lipca 2012

Weekendzik


No czesc ;*

Miałam ten wpis dodac wczoraj , ale już mi się nie chciało pisac , Pawełszczak za to ładnie dodał trzy notencje xD Jeszcze 64 notki do nadrobienia , a wakacje już tuż tuż


Weekend zleciał dosc szybko , bardzo mile go spedziłam w gronie rodzinnym . Nic szczególnego nie zrobiłam : leniuchowanie , mecze , wygłupy :D Już się zaczeły smieszne akcje np w kuchni : Ooo patrz to ten gruby , a tam to ten drugi ten chudy . Parówencje i mikrofala ; p Przy meczach dużo smiechu : Szpakowicz , Chorwaki <ahahah> Meczy nie bede komentowała bo zrobił to już Pawcio , ale musze powiedziec jedno ! HISZPANIA nie dała wczoraj z siebie wszystkiego , Włochy - bardzo dobra gra . No i moi Chorwaci fenomenalne 3 brameczki - wczoraj kilka osob pytalo dlaczego kibicuje akurat Chorwacji a nie Irlandi odpowiedz jest bardzo prosta poniewaz wybieram sie tam z rodzinka na wakacje ; p Wglee Chorwacja jakas taka bardziej ogarnieta ; )

Pytaliscie również co przywiózł mi tatko hmm jakby to powiedziec ... O wiem! zabroniłyśmy mu z mamcia kupowac pierdół <on to lubi> no i slodyczy !  Kupił Nam piekne perfumy , a ja dostałam kaske także już niedługo wypad do DDZ na kolejne zakupki <hyhyhy> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz