środa, 4 lipca 2012

Weekendzik


Siemaneczko

U mnie nic ciekawego wiec nie było ostatnio nawet o czym pisac . No, ale tak se mówie  wypadało by chociaż te kilka słów nie ? Tzn notek bedzie dzisiaj kilka ;p Ale ogólna dosc zwiezła ( a wiem, że  je lubicie czytac najbardziej) ;p

Fot. Izabella

Wczoraj zabrałam się za porządki ;p , w pokoju dośc szybko mi poszlo . Już nigdy wiecej jak bede miala cos do wyboru nie wybiore mycia podłóg ! <grr> myślałam ,że rozwale tą tą no tą taka szczotke ! Ciągle mi te szmaty sie zsuwały ! No ale jakos to ogarnełam , tato mial ze mnie niezły ubaw . Później przez caly dzień leniłam się w domu - mialam isc z rodzicami na rower, ale nie miałam humoru no i znów zaczelo bolec mnie to oko Wieczorem obejrzeliśmy mecz - brawa dla Hispzanii .

A teraz lece się szykowac do babci na obiad - dzisiaj dziadka Imieniny ; ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz