wtorek, 10 lipca 2012

Wielka Sowa

Czesc :)

Ten post miałam już dodac jakis czas temu , ale przez ten remont i wglee nie mialam czasu się za to zabrac . Ale tak jak obiecalam wcześniej postaram się wszystko ładnie opisac .

Jakoś przed 9 wpadła do Nas Grucha ♥ my już wszystko ładnie mieliśmy przyszykowane, no ja jeszcze tylko musiałam kilkanascie razy się przebierac - przecież to by było święto jak bym raz coś na siebie włożyła i w tym wyszła ... Podjechaliśmy na osiedle po dziadka później jeszcze wstąpiliśmy na małe zakupy do Netto, bo było najbliżej xD . I ruszyliśmy w drogę jak zwykle nie obyło się bez zatrzymywanie i pytania o drogę . Ale tym razem nawigacja doprowadziła Nas do celu ! Zaparkowaliśmy samochód zabraliśmy plecaki i na przód . Już na samym początku odezwał się brak kondycji co u niektórych (tak u mnie też) wczłapywaliśmy się pod taka wielką górę już na samym początku . Jaak Nas łydy napierdzielały to ja Wam mówię . Przechodziliśmy koło Orła - schronisko w którym razem z Magdą spałyśmy na wyciecze w pierwszej gim . Później po tych skałach i korzeniach wyprzedziłyśmy dziadka i objęłyśmy prowadzenie . A jaak ! Żadne z Nas cieniasy , towarzyszył Nam Pongo , który w taki upal ledwo dyszał .  Po drodze zajadałyśmy pyszne jagody <mhhh>

Na miejscu zajęłyśmy miejsce przy jednym ze stolików i czekałyśmy na resztę . Było dosc sporo ludzi no ale co się dziwic piękna pogoda w dodatku weekend . Chcieliśmy rozpalic ognisko, ale stwierdziliśmy że w pieczeniu kiełbasy pójdziemy przylączyc się do innych po po co rozpalac tyle ognisk na raz xD Poszłyśmy poszukac tylko patyków, których w tym roku było dosc mało ale znalazłyśmy i dorzuciłyśmy się . Niee ma tak za darmo przecież. Tato jak zwykle spalił mi kiełbase ! Dobrze,że jeszcze dziadek smażył to sobie podmieniłam <cwaniak>

Później porobiliśmy zdjęcia ja swoim aparaciszem , rodzice swoim także wyszlo razem wszystkich zdj 335 ja Wam pokaże tylko niektóre z nich . Po tak sytym hmm obiedzie , weszliśmy na wieże widokową . Ahhh uwielbiam ten widok - mamy naprawdę piękne góry ♥  Posiedzieliśmy jeszcze troche na dole - Pongo bawił się z kumplem , psem który był wykastrowany . No i ten moj mały Zboczuch zaczął go gwałcic ! xD . W drodze powrotnej zbierałyśmy z Magdą jagody dla mojej babci , tak się wciągnęłyśmy że reszta musiała na Nas czekac ;p Porobiliśmy pare zdj koło "Orła" i wróciliśmy do domu

No i to by było na tyle . Jak siedziałyśmy tak z Gruchą na tym podeście wspominałyśmy stare dobre czasy jak to się wieczorem przesiadywało z klasową ekipą i opowiadało różne historie i dowcipy . Mario jak puszczał z telefonu coś o Jasiu  Florek na mnie leżał ... A. i jej historie które normalnym ludziom się w głowie nie mieszczą xD

Po powrocie do domu delektowałam się pyszną roladą lodową i oglądałam film o którym może później coś napisze .

Teraz mykam z Pongiem na spacer , a później wypadałoby trochę pocwiczyc .

1. Śliczne zdj :)
    Jakie to Góry ?
    K&M

2. Jaki śliczny psiak ;) Mój jest podobny do twojego, tylko ma więcej czarnych włosów :D - i dla tych którzy będą się czepiali, że napisałam włosów a nie sierści, to yorki mają włosy a nie sierść. Tak mi kiedyś pani weterynarz powiedziała :D

3. Mniaaaam kiełbaska i lody :))

4. bardzo ladne zdjecia ;)

5. O rany! Ja cie widzialam wczoraj okolo 12 jak bylas z pieskiem kolo "Grzeska" moja babcia robi zakupy w sklepie obok. Pozdrawiam Roksana

6. Dodajcie ogolna notke z dzis.
    K&M

7. Zdjęcia ^^
    Uwielbiam te lody :)

8. Widać, że spędziłaś genialnie ten dzień i bardzo dobrze! Trzeba korzystać! :)
    A my bardzo kochamy jagody, są przepyszne <3 i dodać do nich cukier oraz bitą śmietanę, a nawet lody, smaaaaakowiteee <3

co do gór, to tak są piękne, ale my latem wolimy morze! :)

Przepiękne zdjęcia! ;* Piękne pieski! :)

9. fajne zdjęcia ;d
    ale śliczny piesio xd

10. Swietny blog! Pozdrawiam Anatol Swoja droga tez niedawno bylem na Wielkiej Sowie jestem z Walbrzycha.

11. ale świetne zdjęcia! a psy przezabawne :)