środa, 4 lipca 2012

Witam ;p


Witajcie ;d środa, czwartek i dzisiaj mogę powiedzieć, że bardzo miło razem spędziliśmy ;p bardzo Cię Skarbie kocham i bardzo się cieszę, że wszystko między nami jest dobrze ;* 

Na wstępie chciałbym życzyć wszystkim dzieciaczkom tym starszym i młodszym, Wszystkiego Dobrego ;d a moja Dziewuszka dostała dzisiaj cukieraski, czekoladke i kaske ;d wrocilismy do domku, Ewelka zjadla obiadek, pogadaliśmy, opowiedziała mi jak bylo na dniu sportu ;d ogolnie bardzo miło spędzony dzionek ;d jak każdy z Tobą ♥  poźniej wyszła z Poniem, wrociła i wzięła się za lekcje ;p tak wgle to My mielismy w kazdy piątek uczyć się religii przez dwie godziny ;d znaczy Ewelka uczyć mnie ;d no ale jeszcze Nam to sie nie udało ;d hehe ;d oj Ty moja :* ♥

Jak Żonka moja skonczy lekcje to na pewno miło spędzimy ten wieczorek ;d znaczy mam taką nadzieję ;d i nie chodzi mi Skarbie o wiesz o co ;d bo wiesz, że tak nie jest ;* jak obejrzymy jakiegoś filma to dodam może opisik ;p nieważne co byśmy nie robili, ważne jest to, że razem ;* Kocham Cię ;* ♥

A mam dla Was jeszcze piosenke, ktora musze powiedzieć, że mi się spodobała ;d 


- Pawełszczak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz