środa, 4 lipca 2012

Wtoreczeek :D


Witaaajcie :D dzisiejszy dzieen bardzoo udanyy :D ojj ja ja Cię kochaam Zoneczkoo mojaa :*** dzisiaj Eweleczkaa miała na 8 troszkuu rano popisalismyyy i poszlaa do szkołyy :D z nieczego jej nie pytalii a sprawdziaan z ekonomii jak samaa mowi " cos tam napisała " :D taa kurna ;p zaklad ze bedzie 4 albo 5? :D wrocilaa ze szkolkii zrobilaa siusiuu i zjadblaa zupke kalafiorowaa :D alez slodkoo jee :D :** troszeczkee poskajpowalismyy ale ja musiałem isc na meczyyk :) jak wrocileem to się wykąpałeem :DD hehe :D ja tu kurnaa pisze jestem Kochaniee a tu  " wykaaap sie " xDD hehehehhe :D zjadlaa ladnie kolacyjke kanapeczki z pasztecikiem albo z czyms innym xDD wyszlaa z Poniem i poszlaa sie kąpaac :D ALE DLUGASNIEE ! no alee Kochaam to poczekaam :** alee nie za dluugo bo ja tesknie kurnaa ! :** myslee ze to będzie cudowny wieczoreek :** Kochaam Cię Kochaniee :** ^^ 



- Pawełszczaak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz