wtorek, 3 lipca 2012

Wtorek ( ognicho) (07.09.2011)


A wiec spozniona notka z wczoraj
Jak juz wiecie byłam na klasowym ognisku ;p Madzq rano po mnie wbiła i odwiozla nas moja mamuska.Mielismy sie wszyscy zebrac na ostatnim przystanQ ^^ Był z Nami jeszcze mąż naszej Pani i Pan W. ( informatyk) . Poszlismy na Lesny , a ze byly mokre lawki Ewel musiala poswiecic swoje wykreslanki ; /  ( przy stole siedziałam z Grucha <3 Kamila, Sara (czyt Jadzka ) , Monika i Patrycja )  Ekipa zajebista! Zwlaszcza Swirus Jadzka z ktorej momentami nie mogłam ( " Muczaczo" , Jej miny i wglee ) No i nawet poszlysmy sie razem wypisiorzyc xDDD . A no i najwieksza atrakcja ogniska dla mnie i Jadzki bylo podpisywanie kiełbasy xDD " Morskie Oko" "Kasprowy Wierch" " Rysy" ;ppp . No i chociaz raz zjadłam jakas normalna kielbase na ognisQ ( a nie jakas spalona Madziu xD ) No ale wiesz,że Tb zawsze wybacze. Pozniej troche posluchalysmy muzy , chlopacy pograli w noge , zdjecie klasowe i do domu.








A no i zapomniałam powiedziec ze było strasznie zimno !
wiecej fotek wrzuce jak dostane od Moniki ;p

"Czepocz vifon "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz