wtorek, 3 lipca 2012

Wtorek (27.09.2011)


Własnie skonczyłam ogarniac librusa ( dziennik elektroniczny )
Lekcje juz zrobione , jeszcze tylko zostało mi sie nauczyc na chemie ;p
Mój Szanowny kolega z klasy D. wpakował mnie dzisiaj w konkurs o Św. Wojciechu ( no ale mam nadzieje,że pojdzie na niego razem ze mna , bedzie tak jakos razniej ) ... Byłam juz w bibliotece wypożyczyc sobie materiały do nauki ( jest tego w ciulaaaa ) . Mysle ,że jakos mi pojdzie i nie zajme ostatniego miejsca ;D

Pierwsza Miłosc odc 937
Haha siedze sobie na łóżeczQ wcinam loda , zmieniam kanały w ti.vi , aż tu nagle moim oczom ukazała się powtórka Pierwszej Miłości z moim udziałem . Hahaha myslalam ,że zleje ....
A właśnie nie mówilam Wam ( tzn wiedza o tym osoby czytajace starego bloga ) ,że Ewelut z jakies hmmm 2 lata temu grał sobie z Olsonem w PM ( tzn to był tylko taki epizodzik  na rowerach , ale bylo mega ) Akcja rozgrywała się w naszych pieknych górach . Razem z naszymi ojczulkami pojechalysmy na dzien przed wycieczka do Bukowej Chaty :D Tam miałysmy swój autobus , a obok w autobusie byli aktorzy . Poznałyśmy Rafała ( serialowego Bartka )  dwóch Łukaszy ( Patryka i Artura ) Włodarczykowa i Salete ;p Co tam sie działo ( masakraaa) Nasza scenka była krecona jako ostatnia wiec byłysmy na planie i widziałysmy wszystko z boku . Pozniej razem wspolnie z aktorami jadlysmy obiad ;D Saleta wyrabal sie na planie ,Wlodarczykowa zalożyła dwa inne buty :D Takżeee mamy fantastyczne wspomnienia







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz