środa, 4 lipca 2012

Wtorek ( 07.02.2012 )


Witam ! 
Was Kochani w ten jakże mroźny dzień :P Wstałam po 7 i tak myślee isc na te dwie pierwsze lekcje czy też nie isc ,a mowie co mi tam :D Ogarnełam się przyszła Grucha i sruuu pognaly niczym antylopki ^^ Na TI przez 2h mielismy spr na komputerach dostałam 4 i +4 . Nastepnie było PO <sczerzy_jape> Bandażowaliśmy się w parach najpierw glowe , poźniej całe dlonie , a na nastepnej lekcji palce :D Na historii hmmm no jak zawsze czytanie z książki . Pod koniec lekcji poszlismy na apel :D Tuptuś gadał o tamtym półroczu i wglee . I niemiecki , pani miala dzisiaj jakis zly humor ;/ wglee zadała nam juz jakis list na nastepny tydzien i kurnaa bedzie kartkowka w czwartek.No ale na szczescie tylko z rodziny i zawodow wiec da sie jakos ogarnac szybko. Po niemieckim już do domu xD Nie było dwóch ekonomii iżż gdyżż ponieważ będziemy miały je w czwartek zamiast organizacji xD Czyliii xD NIE BYŁO SPRAWDZIANU! Przyszłam zjadlam obiadek , tatko mnie zaskoczył bo zrobil palcuszka po wegiersku <mniam> no i tak siedzee z Pawełszczakiem ♥ ogarnełam pokój , wyszłam z Poniem . No i mam zamiar zrobic lekcje pojsc sie wykapac , pouczyc na hist.sztuki <aleee mi sie nie chce :( > No alee jak trzeba to trzeba . A pozniej to już pewnie Super Stacja :D






ahaha tak dziś wyglądałam ;p

Tak wglee to spadł snieg <nanana> ! Może w piątek wybiorę sie na łyżwy :D alboo jakas sesja w śniegu lub sanki z Gruszą ♥ A no i tak na marginesie Kochana chcialam Ci przypomniec ze w czwartek dnia 9 lutego wybierasz się ze mną na to spotkanie z tym wykładowca xD <ciekawe czy on jakiś młody ;p > 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz