wtorek, 3 lipca 2012

Wtorek (15.11.2011)


Wczoraj mojej Elewincee juz się nie chciałoo pisac notki więc juz bęęde miły i napiszęę za niąą :** a więcc jak juz wrociłem ze szkołyy to zrobiliśmyy sobie ładnie lekcyjkii Mój Skarbuśś pomogł mi zrobić polskii :** i tak jakoś zleciałoo :D obejrzeliśmy sobię filmm American Pie 1 :DD "Zrobisz mi laske Słoneczko?" :D:D a po filmiee to już byłooo mmm bardzo gorąącoo :** Ale ze względu na to, że to jej blogg nie będe wnikał w szczegółyy :D:D

Mojjj Skarbekk miał dzisiaj skróconę lekcjęę i przerwyy o 5 minutek :** Na początek miała dwie lekcjee TI, potem PO, historiee, niemieckii, dwie ekonomiee i majcee :D Wrocił sobie do domku zjadł obiadek, czekała na mniee az wroce :*** oglądała trudnę sprawyy i wsuwałaa cytrynowyy kisielekk :D:D Trochęę sobie poflirtowaliśmyy i i poszliśmyy oboję się kąpacc :** po kąpieeli wypiłaa kakaoo i długo długoo :D suszyłaa włoskii :** Teraz sobięę lezy na łożeczkuu a ja piszęę za niąą notkeee:D Myslę, ze szykuję sie bardzo miłyy wieczorr :D :***
                                                    
                                         - Pawełszczak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz