wtorek, 3 lipca 2012

Wtorek ( 01.02.2012 )


Wczoraj mielismy skrócone lekcje i przerwy o 5min ; ) *lubie to* . Na dwóch pierwszych ti robiłyśmy jakieś smieszne tabele ;p , później PO , pani rozdała nam takie testy i mielismy wybrac odp w parach ,a na nastepnej lekcji bd sprawdzac na ocene i sie bandazowac xD . Na historii była kartkówka , wszystko mam dobrze raczej , tzn mamy bo pomogłam Gruszyy*my to tak sb pomagamy ona mi na fizyce ja jej na historii , także dobrzy z nas kompani * Później pogadalam sobie z Pania Sylwią o herbach xD . Po historii Grucha poszła na szczepienie. A ja posżłam na niemiecki , mieliśmy przepisac tylko pare słowek i mielismy czas dla siebie ,bo Pani była zajęta . Na koniec dwie ekonomie , i kolajny zapowiedziany spr ; / . Wróciłam do domku zjadłam obiadek , i zabrałam się za cwiczenia:najpierw 2h aerobiku i godzinka wyciskania z hantelkami xD . Poszłam się wykapac zjadłam kolacjona . Później maly sesjon i skyy z Pawełkiem nie obyło się oczywiscie bez Super Stacji !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz