wtorek, 3 lipca 2012

Wtorek(08.11.2011)


Ewelut wstał dzis strasznie niewyspany i w szkole to była jakas masakra xDD Na pierwszych 2 lekcjach ti z wice dyra (ale ta baba przynudza) Na pierwszej mialysmy sprawdzian (niby wszsytko napisalam ,ale czy dobrze to sie okaże) Pozniej chemie , historie (tam to juz mnie szlak jasny trafił !! ,ale to juz wiecie , baba wglee nie umie opowiadac) Niemiecki (dostałam + za zadanie) i na koniec  dwie ekonomie , ja podziwiam Pania Agnieszke ,że z nami wytrzymuje xDD (te gadania zabawy Bajcera Kondonem i wglee) Na koniec chciała nam zrobic juz z nerwow kartkówke jak wyciagnelysmy karteczki zadzwonil dzwonek xDD Ma sie tego farta ! A no i zglosilyśmy sie z Grucha i Jadzka do konkursu obcojezycznego xD Bedziemy nagrywały filmik i bd na yt  !!! <cieszy_nektaryne> Poźniej wrociłam do domku zjadlam łazaneczki , popisałam z Dziubusiem ;* , przyszła babcia (posiedziała ,poopowiadała) Dziadek Jasiu jak zwykle wymiata "Ania gdzie masz samochód?" Odrobiłam lekcje , wykąpałam się , a teraz pisze z Pawelkiem na gadu , kurcze jak on mnie potrafi zawstydzic to jest jakis koszmar ! Nom juz nie wspomne o tych czułych wiadomosciach , które doprowadzaja mnie do szybszego bicia serca ! <3 Jutro mam na 9 i tylko 4 lekcje , bo nie ma Pani Krysi :D (Grucha to jest wniebowzieta) Zreszta ja tez nie lubie tych lekcji ! xD Rano poucze sie na spr z polaka bo teraz to juz mi sie nie chce ...

Dzisiejszy wieczór spedzony z kisielkiem i Poradnikiem :D

Postanowiłam sobie ,że bd realizowała 5 pkt tygodniowo xD Zobaczymy czy mi sie uda !

1. Patrz ludziom prosto w oczy.
2. Spiewaj pod prysznicem
3. Kiedy sie bijesz uderzaj pierwszy i wal z całej sily !
4. Zakrecaj tubke z pasta do zębów <haha> Zawsze zapominam !
5. Wynos smieci nie czekajac , az Cie poprosza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz