środa, 4 lipca 2012

Wycieczka do Kudowy


Uhuhuh ; o i znów mam straszne zaległości na blogu , no ale tak to jest jak całe dniee sie siedzi przy lekcjach , konkursyy , obowiazki ...No ale postaram się dziś wszystko ładnie nadrobic :D

W piątek -moja klasa , kilka osob z innych w tym Malin i Adrian oraz pare osob z gimnazjum wybralismy się do Kudowy , na Pierwsze Dolnosląskie Młodzieżowe Forum Ekologiczne

Zbiórke mielismy o 7;30 pod szkołą ; p Siedziałam z Gruchą za nami siedziała nasza "Kochana Pani K", któraa zaczełą marudzic "wycieczkii mi sie zachciało" Noo kurdee ona nam łaske bedzie robic ... Ehh ona sie nie nadaje na wychowawcee ! Z Panem J. już bysmy byli po lodowisku , kiniee i zbierali kasee na wycieczkee w gory Stołowe ...
Gdy dotarlismy na miejsce udalismy sie w kierunku teatru , w wejsciuu dostalismy takiee plakietki i prowiant *buułkee z szynka serem i salata , wodee ,Grześka i banana* Zajeliśmy miejsca i czekaliśmy na rozpoczecie .
Matkoo co to byłoo przez ponad 2h jakieś tam niby ważne osobyy pierniczyły nam o Ekologii , wszyscy ale sluchali muzyki ,alboo robilii sweet sociee :D:D *najlepszee są w łazience*  Myy czytałyśmy z Grusząą gazetki ♥

Później poszlismy na spacerek , polazilismy i zbieralismy sie do powrotu ... I to był dla mniee koszmar! Mojaa chorobaa lokomocyjnaa mnie dopadła na całej linii już dawno sie tak nie czułam :( Jeszczee jak zaczelii jesc , drzec sie myslalam zee tam wszystkim wygarne ! :D . Madziaa z MArem musieli mnie podtrzymywac bo az im mdlalam ... :(

Przespałam pół dnia , zjadłam obiado-kolacjee i hmmm nie pamietam :D:D:D

Zdj jeszczee nie mam , wrzucee jak mi przerzucą ,alee mam z Dnia Wiosny




ahaha xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz