środa, 4 lipca 2012

Wyspa marzeń


Dziś mam dla Was , projekt wyspy i domu , który sobie ostatnio wymarzyłam . 
Tak rozmawiam z Pawelszczakiem i mu opisuje co bym chciala . A zaczeło sie tak " A wiesz że ja chce Szympansika , bedzie sie nazywał Cezar , i Żólwia Franklina i i i Papugi ! Będziemy mieszkac w dzungli w Afryce <ooh_taaak>

Później wszystko dokaldnie opowiedziałam Madzi ,która postanowiła to narysowac .
Wiec ja opisze Wam mojee dzikie i szalone pomysły a zarazem marzenia :D
Teraz to skojarzyło mi sie to z filmem , na którym byłam razem z Padną " Wyspa Nim" 

Wstepny projekt wyspy wygląda tak :


W prawym górnym rogu dzungla : palmy ,drzewa ,krzewy - czyli Raj dla Cezara
Po prawej stronie domek na drzewie równiez należacy do @piszonka
Poniżej opala się moj Gnojek (czyt. PączuŚ ) , w jego kierunku zmierza rozgniewany Franklin , który chciał zajac leżak
W centrum najwieksza atrakcja - Ewelut na Gandalfie , pocina na zakupy <lol2>
W dolnym rogu morze i Fibi ♥  Nastepnie MAx i Ala *bo tak się beda nazywaly nasze dzieci <haha> *
I fantastyczny dom ,ktory przedstawie Wam poniżej

Tadammm ! ; )

Dom -statek - zbudowany w rozniastych stylach architektonicznych . Zawiera wielki salon połączony z kuchnią . Sypialnie , pokoje dzieci , dwa pokoje dla gości , sale zabaw . Dolny pokład przeznaczony jest dla zwierzakow ,a w podziemiach znajduje się fokarium i zolwiarium .
Najlepsze jest to ,że można w każdej chwili można spakowac manatki i wypłynac w morze 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz