wtorek, 3 lipca 2012

Yhyyym ( 26.01.2012 )


A wiec witam po krótkiej chwili nieobecności :P ale nie martwcie sie przez ostatnie dwaa dni w moim zyciu nic ciekawego się nie wydarzyło . A raczej to były rzeczy przykre! Od 2dni jestem przeziebiona przez co kurna nie poszlam na zajecia ,ale już jutro mam nadzieje ,że się tam wybiore bo to już ostatni dzień i mamy omawiac na forum nasze wspaniale biznes plany xD Alee bedzie polew <uhuhuh> . Zwlaszczaa ze nie wiem co ja mam tam mowic ^^ . Następnie wczorajszego poranka tzn gdzie stak ok 12 :D Zostałam pobita ! a wieciee przez kogoo a nie wiecie to Wam powiem a mianowicie przez SZUFLADĘ !A zaczeło się od tego : Eweel podąża w strone komody przykuclam sb a tuu sruu szuflada sie wysunela ^^ No nie sama niee juz nie bd zwalac na nia bo to z mojej winy No ale kurnaa tak mniee walnela ze mam takiego ślada :( na brodzie ze to koszmar jakis! Teraz chodze w plastru <cwaniak2> . No i zaszła pomiedzy mna a Pawelszczakiem kłótnia! A ja tegoo nie lubiee oj niee ... Dostał za swojee Gnojek ! Wyszłam z domu poszlam na joziorko i sie do niego nie odzywałam .Ale siedzielismy wczoraj prawie do 4 i sb wszystko wyjasnilismy takze jest ok ; ) Tak wglee to zapoznal sie z Adaśkiem ^^ , kurna już tam  mnie obgadywali Śmierdziele jedne ! No to tu z tej okazji chcialabym Serdecznie i Gorąco pozdrowic AdaŚka ;* , sorry że nie poszłam z Tb dzis na te frytaski no ,ale wiesz zdrowie wazniejsze ;p . O no i kurnaa jakis koles mi pisal ze sie we mnie zakochal i chce sie zabic ! O__O alee o tym juz nie bede wspominala .


Bo wtedy jeszcze było ciepło. ♥

Teskniem za tymi spacerkami z Gruchą xD . Mam nadzieje ,że jak wróci to nadrobimy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz