wtorek, 3 lipca 2012

Z Gruchą ♥ (21.08.2011)

I własnie niedawno wróciłam do domQ ;) Ale dzis byl masakryczny udup...
Madzia przyszla po mnie przed 13 , ja wlasnie jadlam obiadzisza to pokazalam jej moj tworczy filmik xDD ( ktorego nie moge dodac na yt ; / ) 
Pozniej poszlysmy po jokerki ( ostatnio to nasze ulubione lodzisze) No i na nasza miejscowe , gdzie rozplanowałysmy sobie nasze kolejne dni .






Buuu Ewelus sobie drzazgi wbiła ;(



A Pozniej poszlysmy sobie na jeziorko ;p Musze Wam powiedziec ,że woda juz jest w miare czysta ^^
Obeszlysmy je sobie , poszlysmy na schody pomoczyc nogi ,a pozniej na moscik ^^










Wracajac zaszłysmy do EKO po wode ( ktora ugasila nasze pragnienie ) ;p
I polazlysmy na 7 -mke  na nasza ławeczke , wpierdzielalysmy lizaczki i wspominalysmy stare dobre czasy  ( łaciate na oknie ,ziemniaki , Laski ktore mowily ze nas nie lubia , Dawid ,ktory pierdylna goscia pilka w głowe , DZMini , zielony i ekipa,nagrywanie wywiadu " Mariolka" , Pogodynka ;pp ... )
Nastepnie poszlysmy do mnie i wyszlysmy z Pongiem





I zaciagnełam Madzie na Łysajke ^^ Gdzie robilysmy sobie wróżby ;D
Hahaha to byla masakra...  Szczepan kocha Pancerna! Sławek zdradza Dobromile
I moj wymarzony chłopak <haha>










No i na koniec Park ;p mialysmy isc na buju ale bylo zajete ...
Tak wglee to rozpaczam ;(( zmienili moja bujawe!!!! ;( hustalam sie na niej od 5klasy .
No i haha nagralysmy zboka ! ;) <dumna>
nie obylo sie oczywiscie bez spiewania ....
Madziu for You " Oreee oreeee siabadaba da Amore " <3




Jutro w planach rowerki lub seansik(zalezy od pogody)
MadzQ mam nadzieje ,że bd mogła ;p

1 komentarz: