wtorek, 3 lipca 2012

Zaczytani ;** ( 28.01.2012 )


Mojaa Ewelkaa teraz sobiee lezyy w łóżeczkuu :** wiec postanowiłem, że napisze notke za nią :D nie wiem dlaczegoo była zdziwionaa ze odrazu siee zgodziłem :**:p a więc tak :D nie wiem jakim cudem :D alee namowiłaa mniee do czytaniaa książkii :D boo muszee powiedziec ze tak jakos nigdyy nie czytałem <skromny> alee muszee powiedzieecm ze bardzoo Ci Kochaniee dziękujee dziekii Tobiee będee lepszym człowiekiem :D :** juz jesteem tak troszkuu :** tak wglee to uważam ze ta ksiazkaa jest fajowaa :D:D a ze ja rzadkoo czytam to mozeciee mi uwierzyc :D polecaam :D nie będee pisał o czym jest bo Ewelkaa juz tak mniej więceej wam powiedziałaa :* sami przeczytajciee :D warto :D a teraz rozmawiaam z Tą mojąą Wariatkąą na skajpkuu :** "chcecie cip czip, ahahahahaha", "stopki mi zmarly" ahahaha jaa nie wiem skaad onaa to bierzee :pp :D coss czujee ze to bedziee kolejnyy wspaniaaly wieczorr :** Koocham Cięę Kochaniee :**:p
- Pawełszczak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz