środa, 4 lipca 2012

Zakupowo


Siemano ;*

Mam dla Was zaległą notke z wczoraj . Wstałam hmm no nie pamiętam o ktorej , poleżałam , ogarnełam troszq , zjadłam obiad . Później przyjechał Adaśko z z z MARCINEM ! Mówie Wam jak ja go nie lubie ! xDD Zresztą on dobrze o tym wie ;p Pochwalił mi się samochodem , ktory sobie kupił na 18-nastke tzn za kase z urodzin ;p No nie jest taka zła ta bryczka ,ale kolor taki se ! Później wbili mi na chate bo im się pic chcialo , Adaś przywiózł Pongowi chrzastki <ahaha> Wygoniłam dziadów , bo chciałam sie zaczac szykowac na spotkanie z Gruszą ♥ Przyszła poopowaidałam jej troszq i ruszyłyśmy na 25 do mojej Kochanej babci . Ahahahaha dzwonie domofonem a tam : "No kur... przed chwila otwierałam" Okazało się ,że do babci co chwile ktos wydzwaniał i sie wkurzyla . Dałam jej zadania z historii dla Emilki , była zadowolona , dała mi kaske . Później jeszcze posiedziałyśmy i pogadałysmy <ahaha> O masakraa ! Babcia wymiata . Pani Halinka też "Dziewczyny macie już jakis Felków? " Wypiłyśmy soczek i wyruszyłysmy do Intera : W dziale kosmetycznym niuchalysmy mase szamponów i żeli <mmmm> No ale zakupiłysmy tylko chipsy <lol2> I poszłyśmy do Rossmanna. Tam już nabyłam pare rzeczy ! xDD


A wiec jak na powyższym zdj widac po raz kolejny kupilam :

żel do buzinki - jak dla mnie idealny i nawet zapach ma inny niż ostatnio 
krem do rak i paznokci (miałam już jagodowy i poziomkowy) są genialne , wydajne i tanie ! Teraz wiśnia japońska <mmm> Pewnia mama mi polowe podpierniczy ,ale co tam Trzeba sie dzielic .

A moimi nowymi nabytkami są :

balsam do ciała - hmm co ja moge o nim powiedziec - bardzo nawilzajacy i ładnie pachnie ! xD
maseczke gruszkowa - miałam kiedys podobna i była zajebista , ta przetestuje podczas kolejnej kapieli
szampon do wlosów - moje ostatnio bardzo się przetluszczają wiec wybrałam - do włosów przetłuszczajacych się lawendowy , dzisiaj pierwszy raz go stosowałam i powiem Wam ,ze jestem zadowolona , mam nadzieje ,że wlosy nie beda sie tak szybko tluscily ! Sa gładziusie pachnace i kurnaa albo mi sie zdaje albo troszq pociemniały ;o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz