wtorek, 3 lipca 2012

Zakupy&Wyniki (31.08.2011)

Ahhh dzis wreszcie wyszłam z domu ;) no i brzuch juz prawie mnie nie boli
Rano byłam z Pongiem na spacerQ , pozniej ogarnełam w pokoju , kapiel , obiadek i przyszła Grucha ;) Poszła ze mna na male zakupki do Rossmanna ;p ( oszukali mnie dziady nie dali mi 2 prezentów pfff )
Pozniej zabrałyśmy się za oglądanie American Pie 4 ,5 i zaczełysmy 6

4.  "Wakacje"
Matt Stifler, młodszy brat bohatera poprzednich filmów z serii –Steve'a Stiflera , zostaje wysłany przez Chucka "Sherminatora" Shermana na obóz letni. Obóz próbuje okablować ukrytymi kamerami i – co za tym idzie – podglądać dziewczyny, lecz ostatecznie traci głowę dla pięknej obozowiczki Elyse i jego wysiłki idą na marne. Mattowi stara się pomóc obozowy wychowawca, pan Levenstein.





Fajfus xDD

5. " Naga mila"
Erik Stifler jest uczniem ostatniej klasy liceum. Jego dziewczyna, Tracy, z którą jest związany od dwóch lat, nie chce jednak przeżyć z nim inicjacji seksualnej, co jest powodem jego kompleksów, a także przyczyną wielu niepowodzeń w życiu. Kiedy pewnego razu dostaje "przepustkę na weekend", postanawia pojechać z przyjaciółmi na kampus wyższej uczelni, gdzie prym wiedzie jego kuzyn Dwight Stifler – znany imprezowicz i kobieciarz. Wspólnie z kuzynem i przyjaciółmi spędza szalony weekend, podczas którego bierze udział w dorocznej zabawie, Nagiej Mili – polegającej na przebiegnięciu dokładnie jednej mili przez nagich studentów.


Taaa ;ppp
A nom i dostałam wyniki ; / Juz prawie wszystko ok a tu sie okazuje ze OB krwi mam 3x wieksze niz powinnam .Zamiast na rozpoczecie roku ide jutro do lekarza . Mam nadzieje ze dostane tylko jakieś antybiotyki .Ahhh Grucha trzymaj kciuki !

Ps. jutro wrzuce jakies foty bo dzis mi sie juz nie chce xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz