środa, 4 lipca 2012

Zaległości


PRZEPRASZAM ! ;)

Witam Was Rybeczki ;* dziś już mam troszQ wolnego to postaram się wszystko nadrobic w tej noteczce nie bede sie rozpisywała szczegółowo ;p wglee miałam nie pisac już o tym ,alee zostałam namówiona przez stałych czytelników na gadu ♥ wiec na wasze życzenie Kochani ;p Zapraszam do poniższej notki .

Całe ostatnie dwa tygodnie miałam zawalone ... Masaa lekcji , nauki , konkursy ,prezentacje .W niedziele : Była u mnie Grusza z Marem , robilismy prezentacje na PO o wypadkach komunikacyjnych , nawet szybko Nam poszło ... Później zabrałysmy sie za konkurs na Organizacje ; / o przedsiebiorczosci Wglee powiedzcie mi co to za nauczycielka ? ! , która zmusza uczniów do wziecia udziału . Moim zdaniem konkurs powinien byc dla chcetnych ,a nie "Jak niee zrobicie to wstawie wam 1" meczyłyśmy się z tym przez kilka dni . I tu chcialabym podziekowac mojemu koledze Pawłowi ! Bardzoo dużo Nam pomógł , jedno zadanie zrobił za Nas całe :** Dziekuje bardzo !

We wtorek , wybralismy sie do Pani pedagog w sprawie naszej wychowawczyni , która zamiast wychowawczej robi nam matme! Powiedziała ,że mamy racjee i musimy z nia pogadac jak to nie poskutkuje ona wkroczy do Akcji :D:D:D No i na lekcji wszyscy wstalismy z ławek stanelismy kolo jej biurka , kolega zaczał mowic ... Jaak siee na nas zaczeła drzec ; o to sobie nie wyobrazacie , az buzowała cała ! Nawet nie dała sobie powiedziec o co nam chodzi ... Ehh nie nadaje sie wglee na wychowawce ! Teskniee za Panen P. jak nie wiem co dałabym wszystko zeby miec go teraz . Już nawet wolałabym miec ja w gimnazjum przez te 3 lata . A go tutaj ♥ Był najlepszym wychowaca jaki mógł się Nam trafic , zawszee za klasa , zorganizowany , jezdzilismy na wycieczki ... Noo alee ja sobie moge tylko pogadac to i tak nic nie da ; ) Szkoda psuc sobie nerwów . Chcemy napisac petycje o zmiane nauczyciela pod koniec roku !

Środaa jakos zleciała nie mielismy chemii , po południu przyszly do mnie Dziewczyny  : Grucha , z ktora dokonczylam zadania na konkurs , pozniej dolaczyla do Nas S. , i zaczełyśmy robic pamietnik , na konkurs z historii . Umowilysmy sie z Pania ,że w czwartekNas zwolni z lekcji i bedziemy konczyly pamietnik . I zrobilysmy ; o tak mi sie podobal ,ze z chcecia bym go zabrała do domu !

A ten tydzien zleciał mi dosc szybko , może dlatego ze w szkole byłam tylko w poniedziałek i wtorek . W środe jak juz wiecie zostałam w domciu , bo sie zle czułam : ( . No i omineła mnie akcja w szkole z kolega z klasy , klory zostal zwiniety przez policje i pogotowie .Ale nie bede wchodziła w szczegóły :D Później pszyszła Grucha z lekcjami :* ... Siedziałam z Misiaczkiem obejrzelismy filma , zreszta już o tym wiecie :P Był przemegaśny ! Pod koniec bardzo sie wzruszyłam , pozniej lezalam na lozeczku i tak rozmyslałam ... : ) O czym to wie tylko Misiaczek ♥

W czwartek zrobilismy z Misiem lekcje. Po 15przyszła Magda ,postanowilysmy zrobic Pamietnik dla Pani Marysi , taki sam a nawet może i lepszy ;p , maatkooo ilee ja siee nabawiłam z tym weglem i pogrubianiem liter ; p Ale mam nadzieje ze bedzie jej sie podobal

Wczoraj wziełam sie za sprzatanie , wszystko z szafek wyladowalo na srodku mojego pokoju , zabrałam sie za ukladanie i segregowanie ! Najgorsze jest to ,że mam mase rzeczy i nie wiem gdzie je dawac , a są mi tak cholernie potrzebne ...No ale jakos sie z tym uporałam . Nawet Wam powiem ,że jestem z siebie dumna ! : ) Mój Misiaczek Kochany wczoraj pojechał do babci na Mazury ,a ja juz tak cholernie za Nim tesknie! ♥ Dobrzee ,że ma tam gadu na tel ,bo bym chyba zeswirowała. Wglee ma bardzo fajna rodzinke ;* Serdeczne pozdrowienia dla babci Włodzii ! Już nie moge sie doczekac ,aż sie tam wybierzemy razem :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz