czwartek, 30 sierpnia 2012

Ale chce mi sie siku !

Hej ! xD

Kolejny dzień aktywnie spędzony na skateparku z Gruchą za mną. Było jak zwykle dużo śmiechu, ja to się nawet dziś sporo nabiegałam.


Ale zacznijmy od początku - poszłyśmy najpierw do Biedronki po coś do picia, wyszłyśmy  z czterema litrami oranżady. Poczłapałyśmy na Naszą rampę wygodnie się usadowiłyśmy. Dziś było sporo młodzieży - większość do chłopaki, którzy szpanowali zabudowanymi kaloryferami xD 

Hahaha tak się opiłam- że gwałtownie mi się zachciało siku ... byłam nawet zmuszona szukać miejsca w krzakach, no ale lipa ; < za dużo  wiary się tam kręciło. Więc mówię do Magdy idę, a Ty tu czekaj xD Poleciałam do babci, dzwonie nie ma nikogo, lecę do drugiej tam już na szczęście wszyscy byli w domu. Wparowałam do łazienki nawet się nie witając - co za ulga xD Myślałam, że mi pęcherz eksploduje. Tak wglee to nie ma to jak pisanie o swoich potrzebach fizjologicznych ...

Pogadałam trochę z babcią i poleciałam do Magdy, po drodze zgubiłabym łańcuszek - ale jakiś chłopak mnie zawołał i go oddał. Później już siedziałyśmy słuchałyśmy muzyki, śmiałyśmy się z pewnych osobników.

Pod wieczór miałyśmy wizytę w toalecie, która znajdowała się obok skateparku ! Awww ! A ja taki kawał leciałam - kuzynka mi powiedziała, że przecież tam jest łazienka. Moja reakcja nie do opisania. Ale będziemy wiedziały na przyszłość. Wglee co tam się działo - to była taka zielona buda : Wchodzę tam, wychodzę, wchodzę, wychodzę xD  Nie mogłam się zdecydować, no ale weszłam, po mnie Magda i wróciłyśmy

Siedziałyśmy do wieczora, aż włączyli oświetlenie - leżałyśmy na rampach liczyłyśmy gwiazdy, później nagrałyśmy kilka filmików i poszłyśmy do domu


2 komentarze:

  1. Weź Tyyy... Zostawiłaś mnie samą na tej rampie, na tyle czasu...zua baba. Poza tym nawet Tofan sie zawiódł, że Cię nie było xD (nie pamiętam czy Ci to mówiłam wtedy, a jak nie to mówie teraz xD był kurde na tym swoim jakże zarąbistym składaku)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha mówiłaś,że przyjechał i zaraz się zmył xD
      Oj tam oj tam

      Usuń