środa, 8 sierpnia 2012

Lenistwo

Witam ! ;)

Z góry przepraszam wszystkich za te opóźnienia w fotorelacji, ale od wczorajszego wieczoru nie miałam dostępu do swojego lapka - tato cały czas kombinował z tym internetem, bo od tygodnia powinniśmy mieć 6M a cały czas było dwa. Dopiero dziś do obiadu przyszedł "sexowny" bezzębny pan technik i okazało się, że to wina naszego modemu..

Odkąd wróciłam nie mam na nic ochoty najchętniej nie wychodziłabym z łóżka - mogłabym całymi dniami leżeć i oglądać filmy. Wczoraj pisałam z moją Magdalenką ♥ wraca za niecałe dwa tygodnie ! Nie mogę się już doczekać ! Mam nadzieję, że pogoda będzie lepsza bo teraz albo pada albo wieje - masakra !


Na wieczór postaram się przygotować pierwszą część fotorelacji - a już od jutra nadrabiam Wasze wpisy 

5 komentarzy:

  1. Czekamy z niecierpliwością ;-) Roksana

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulalala, zauwazyłam, ze wiele osób wakacjami ma problem z internetem:) jak dobrze, że jeszcze mnie to nie dotknęło.
    Czekamy więc na fotorelacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcie. Czekam na zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.eingharp-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam czasami, że mi sie nic nie chce...
    Piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń