sobota, 11 sierpnia 2012

Miśki ♥

Witam Was ponownie ;p

Dzisiaj wstałam około 11 , z niewielką gorączką -  no ale za to czułam się coraz lepiej. Rodzice wrócili ze sklepu kupili mi pyszna bułkę słodką ! zrobiłam sobie ciepłą herbatę i potraktowałam to jako późne śniadanie xD Jakoś dwie godzinki później był już obiad - no i długa sjesta ....


Oglądaliśmy dziś z Pawełszczakiem bardzo fajny film dokumentalny na TVP 1 o przeróżniastych gatunkach niedźwiedzi " Niedźwiedzie w ukrytej kamerze"

David Attenborough przedstawia różne gatunki niedźwiedzi. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej techniki brytyjskim dokumentalistom udaje się zbliżyć do tych zwierząt na bardzo małą odległość. Filmują między innymi niedźwiedzie polarne, które są wytrwałymi wędrowcami i mają najwrażliwszy węch ze wszystkich ssaków. W górach Qingling w Chinach śledzą pandy wielkie - najrzadziej spotykane na wolności niedźwiedzie świata, a na Alasce obserwują niebezpieczne grizli

Zwierzęta były genialne ! Najlepszy moment jak panda zaczęła ocierać się tyłkiem o drzewo no albo sikała - Pawcio mówił, ze musi się tak nauczyć <haha> Polowanie na łososie też było kapitalne ...

Później sama pobawiłam się z moim małym Miśkiem, który był dziś bardzo nadpobudliwy - nawet nagrałam kilka filmików, ale raczej ich tu nie wrzucę. 


Cwaniaczek udaje że śpi 


Sówka 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz