niedziela, 30 września 2012

Bitwa na głosy

Po powrocie do domu zjadłam z rodzicami kolację, opowiedziałam im jak było na prezentacjach. Później obejrzeliśmy "Postaw na milion" w końcu ktoś coś wygrał xD


Następnie przełączyliśmy na "Bitwę na głosy" kiedyś jakoś za tym nieszczególnie przepadałam - ale teraz jak nie mam co robić oglądam z mamą (tato jak nie jest zajęty też się często do Nas przyłącza) W ostatnim programie odpadł zespół Roberta Gawlińskiego z Wilków w sumie szkoda mi ich. Dzisiaj najbardziej  przypadła Nam do gustu drużyna Juli ! a odpadła Beata Kozidrak.

W tamtym roku kibicowałam Bednarkowi i Rynkowskiemu - ich występy były megaśne ♥  Zaczyna mnie też wkurzać Kasia Zielińska, "wielka znawczyni" muzyki. Hubert i jego wąsik <haha> No ale najbardziej ze wszystkich to ja uwielbiam Piotrka Kędzierskiego - nie jakiś tam Wojewódzki, Majewski czy inni tylko właśnie on! Jak dla mnie najlepszy ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz