niedziela, 23 września 2012

Jesień xD

Witam :)

W ten piękny jesienny poranek - szczerze mówiąc kocham lato, ale nie mogłam się już doczekać jesieni. Uwielbiam ten jesienny klimat, liście w parku - te różnego rodzaju barwy. Żeby tylko nie padało!, a no i nie było błota rzecz jasna xD Nie mogę się doczekać, tych popołudniowych piątkowych spacerów po szkole. Już na przyszły weekend mamy z Magdą plany, nic jeszcze nie zdradzę. A teraz to chyba najbardziej nie mogę doczekać się swoich urodzin, które wypadają w Narodowy Dzień Edukacji - 14 października - muszę się Wam pochwalić, iż moja Magdalenka postanowiła zaśpiewać dla mnie sto lat po chińsku. Coś czuję, że będzie zabawnie!

W ogóle jeszcze o tym nie wspominałam, został mi tylko tydzień szkoły i zaczynamy miesięczne praktyki, dziwnie zrobili, bo tylko połowa Naszej klasy no ale cuż. Nie wiem jeszcze gdzie będziemy, bo dopiero w tym tygodniu mamy się spotkać z facetem, który to wszystko organizuje, mam nadzieje że będzie dobrze.

A teraz mam dla Was kilka fotek z tamtego roku, niektóre pewnie gdzieś się znajdują w archiwum bloga.







Lecę się szykować, bo zaraz jedziemy na obiad do dziadków :)

2 komentarze: