piątek, 21 września 2012

Nie spinaj się ! xD

Cześć xD

Właśnie skończyłam przepisywanie lekcji - z polskiego było chyba najwięcej xD   Dzielnie wytrwałam co prawda palce mi już odpadają, ale jakoś to przeżyję. U Pawła siedzi Wojtek (czyt. Witek) więc skończę pisać i idę spać.

Po szkole Magda przyniosła mi lekcję, żebym zaczęła już przepisywać - ona poszła do domu coś zjeść i po jakieś godzince wróciła. Miałyśmy robić plakat o liternictwie- na zajęcia z pracowni reklamy. Magda zrobiła tylko napis- też się Biedactwo przeziębiło:( Więc szkoda było się dziś z tym męczyć jak mamy to na środę. Ja w między czasie przepisywałam niemiecki i opowiadałam mój jakże zacny sen xD "Niee spiinaaaj się" Później poszłam zrobić herbatkę i taka chwila ciszy już mamy się delektować " Ejj! ale ja nie posłodziłam" - mina Madzi nie do opisania - zrobiła takiego karpika :O

Wglee fajnie bylo , obejrzałyśmy hmm Trudne spawy, albo Dlaczego ja, mniejsza z tym to i to durne xD Babka była tak zakochana w swojej suni Loli, ze wypierniczyła wszystkich z chaty ...


Oczywiście nie obyło się bez słuchania ulubionych piosenek xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz