niedziela, 23 września 2012

Rodzinnie

Hej !

Ale się najadłam! zresztą co się dziwić, moje babcie już tak mają - "Zjedź coś jeszcze" "Co tak mało zjadłaś, włóż jeszcze to" "Spróbuj tego" A później dupka rośnie ;p

Mieliśmy dziś okazję poznać Honoratę - nową kobietę mojego wujka. Już na pierwszy rzut oka wydaje się w porządku, mam nadzieje że tym razem wyjdzie!

Dziadek zaś zrobił coś sobie z nogą ... bo chodzi o kulach. A że nie może wysiedzieć w domu także dla niego to jeden wielki koszmar! Wszędzie go pełno, a tu taki wypadek - no ale będzie miał nauczkę, że się nie skacze z drzewa! jeszcze w tym wieku.

Po obiedzie mieliśmy jechać na jezioro, ale tak wiało ja po chorobie także dobrze że to sobie odpuściliśmy

dziś tak bardziej elegancko 

uwielbiam! ♥

a w moim dawnym pokoiku jeszcze siedzi mój misio ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz