wtorek, 18 września 2012

Ucieczka z ekonomiki

Cześć

Jakieś dwie godziny temu poszła Magda - przyniosła mi lekcje - tzn w sumie nic nie miałam do przepisywania xD, ale dowiedziałam się kilku "ciekawych" rzeczy - wszystkie dziewczyny zwiały z ekonomiki <haha> a Pani miała dziś pytać - coś czuję, że będzie przerąbane za tydzień tzn w sumie już w czwartek mamy dwie organizacje reklamy, ale mnie na nich na całe szczęście nie będzie <uff>

Wie już o tym dyrektor i wicedyrektorka - a o 17 wywiadówka - będzie ciekawie, chociaż w sumie ja się nie mam co martwić - no ale na takiej mojej Magdzie może się babsztyl mścić



1 komentarz:

  1. Mwahahahaha xD Ona się może mścić, ale na swojej pomarszczonej...dupie rzecz jasna żeby nie było xD
    Zresztą ja jestem wytrzymały człowiek i jakoś wytrzymam z ta mendą :D
    I wiesz co? Ja nie żałuje, przynajmniej milo się spędziło te dwie godziny :)

    OdpowiedzUsuń