niedziela, 14 października 2012

Mam dość czekolady! xD

Popołudniu przyszła Magda - poszłyśmy do sklepu kupić coś na seans. Hahaha tak tak ja wiem, że Ty tak bardzo uwielbiasz ze mną chodzić po słodycze xD Chyba z 5 minut stałam i zastanawiałam się te czy te ? No bo patrz jak wezmę te to zapłacę 4 zł a jak wezmę to to za ta cenę mam dwie paczki. Tak samo było z sokami xD No ale po jakiś 20 minutach udało mi się wszystko wybrać i wróciłyśmy do domu

Magda do swoich prezentów dorzuciła mi jeszcze włoską czekoladę - szczerze mówiąc to już nie mogę patrzeć na nic słodkiego! Lody, ciastka, kinderki, ptasie, chrupki za dużo tego dziś było - no ale raz się żyję. Oglądałyśmy dwie bajki - ale o nich napiszę później.

Spokojnie siedzimy oglądamy, aż tu nagle do pokoju przylatuje Pongo w czapeczce z papieru i kartką z życzeniami na szyi ;3


Od dziadków dostałam kasę także jutro na zakupy! xD 
Uciekam oglądać "Kocham Cię Polsko" 
Dobranoc ;*

1 komentarz: