poniedziałek, 22 października 2012

Mgła

Cześć ;*

Ale jestem niewyspana ! Wczorajsza noc - była masakryczna nie dość, że nie mogłam zasnąć to jeszcze rozmowa, którą tak wczoraj wałkowałam nie przyniosła żadnych rezultatów ; < Ale nie chcę tu o tym pisać 

Rano jak się przebudziłam za oknem było tak szaro, że aż nic nie widziałam. Nawet proponowano mi, żebym wzięła coś odblaskowego <haha>. No ale ja taka malutka to mogłabym się tam gdzieś zawieruszyć. Pogoda diametralnie się zmieniła - trzeba było korzystać w weekend. Mam nadzieję, że się jeszcze poprawi.


Na praktykach dzisiaj lajtowo - przyszłyśmy zrobiłyśmy herbatę. Później przyszła pani Renia poplotkowałyśmy trochę o Naszej edukacji - haha to ostatnio temat numer jeden w naszym przypadku. Później sprawdzałyśmy czy przerobiłyśmy cały materiał praktyk - wszystko już skończyłyśmy więc te ostatni dni będą takie luźniejsze. A piątek prawdopodobnie będzie wolny! xD

Naszym dzisiejszym zadaniem było napisanie sloganów reklamowych - ja dla salonu fryzjerskiego, Magda dla szkoły jazdy.

Przyszedł  Leszek, zaczął Nas nagrywać - zadawał bardzo dziwne pytania :D <namymłon>




Magda wrobiła Nas w tworzenie loga dla radia. Przychodzi do mnie po południu i uzupełniamy dzienniczki i bierzemy się za robotę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz