poniedziałek, 1 października 2012

Nigdy więcej 2-ką ! || FART

Cześć ! xD

Pierwszy dzień praktyk mamy za sobą - ale mi się rano nie chciało wstawać ; < no ale jak mus to mus. Wyszykowałam się i ruszyłam na przystanek. Przyjechał autobus wsiadłyśmy w dwójkę. Jedziemy sobie spokojnie - aż tu nagle autobus skręca nie w tą stronę co trzeba, moja mina musiała być genialna. Do praktyk 10minut. Już pod nosem zaczęłam wyklinać, cały czas mówiłam "Co jest kurna grane! " "Gdzie on do cholery jedzie!" i trochę mocniejsze słowa xD

Wysiadłyśmy na pierwszym lepszym przystanku - dokładnie to na jakimś rozkopanym zadupi. Patrze na zegarek 6minut. No ładnie w pierwszy dzień się spóźnić. Biegłyśmy prawie przez całą drogę. Wparowałyśmy tam takie zdyszane, przestraszone - jakiś gościu siedział, zapytałyśmy czy to tu mamy mieć praktyki. Zaprowadził Nas do sali konferencyjnej i powiedział, że pani dyrektor jeszcze nie ma. To był jakiś fuks xD

Co jest grane! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz