niedziela, 14 października 2012

Pierwsze prezenty

Hej ! :*

Dziękuję za życzenia Kochani - jakie to miłe uczucie, gdy tak dużo osób o Tobie pamięta. Nawet jestem zaskoczona dostałam masę esów od osób z którymi praktycznie od dawna nie utrzymuję kontaktów. Gdy jeszcze leżałam w łóżku mama przyniosła mi telefon - Magda odśpiewała mi sto lat po chińsku! <haha> już w tamtym roku zaproponowała że się nauczy i słowa dotrzymała. Umówiłyśmy się na popołudnie i leżałam dalej.

Później przyszli rodzice- jak zobaczyłam książkę w rękach taty to zaczęłam piszczeć! Taaa nie jakieś tam kosmetyki, słodycze czy cokolwiek innego tylko właśnie ta książka. Już druga do kolekcji! jaram się - cały czas ją niucham.

wiedziałam, że dostanę ptasie <mniam>


Zaraz lecę się kapać - bo później prawdopodobnie przyjdzie jeszcze babcia z dziadkiem, no i tak jak pisałam wcześniej Grucha ♥

Miłej niedzieli !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz