niedziela, 14 października 2012

Urodziny

Tak więc 17 lat temu w Dzień Edukacji Narodowej - 14 października w sobotę w godzinach porannych przyszła na świat mała Ewelka. Jak ten czas szybko zleciało - pamiętam do dziś jak siedziałam bawiąc się łopatką w piaskownicy, latałam po dworze grając w berka, chowanego czy kurę. Jak pierwszy raz poszłam do przedszkola i się popłakałam, bo musiałam tam zostać sama.


Tak dzieciństwo to były piękne czasy - teraz chodzę już do drugiej klasy technikum. Co raz bliżej matura, egzamin zawodowy, studia, szukanie pracy. Później założenie rodziny. Na głowie więcej obowiązków i problemów - tęsknie za dawnymi czasami kiedy niczym się nie przejmowałam, mogłam szaleć do woli. Z dnia na dzień staję się bardziej poważna, bynajmniej staram się xD Chociaż nie zawsze mi to wychodzi

jaki irokezik xD 


Wglee to na czole miałam takie znamię - coś w stylu jak Harry Potter xD "Byłam naznaczona" 

1 komentarz: