wtorek, 27 listopada 2012

Dwie spłukane dziewczyny

Jakiś czas temu wzięłam się za oglądanie amerykańskiego serialu komediowego " 2 Broke Girls"  jestem dopiero na 10 odcinku - także jeszcze trochę  mi  ich zostało. Może jakoś teraz uda mi się nadrobić oglądanie. Bardzo fajnie lekko i przyjemnie się go ogląda. Mnie wciągnęło od pierwszego odcinka, a to chyba najważniejsze. Jeżeli macie chwilę czasu to polecam!


Serial opowiada historię dwóch młodych kobiet, które przez splot dziwnych wydarzeń zaczynają razem pracować i mieszkać. 
Max jest dziewczyną pochodzącą z ubogiej rodziny, aby się utrzymać, pracuje na dwa etaty. Świat Caroline, wychowanej w najbogatszej dzielnicy Nowego Jorku, rozsypuje się jak domek z kart, kiedy jej ojciec trafia do więzienia. Dziewczyna zatrudnia się w knajpie na Brooklynie jako kelnerka. Max z początku podchodzi z rezerwą do egzaltowanej blondynki, jednak postanawia jej pomóc. Pomimo różnic, dziewczyny szybko znajdują wspólny język i zaczynają marzyć o otwarciu własnego sklepu.

Uwielbiam uwielbiam! ♥

I tak jeszcze w skrócie to co pamiętam: 
* Pocałunek z babką w tramwaju
* Teksty Max
* "Ty ja i ta blond żyrafa"
* Haan Lee - szef dziewczyn
* koń Kasztanek
* Max z nożem w łóżku i chipsami śmietanowo- bekonowymi
* Max i Johnn
....


4 komentarze:

  1. zapowiada sie ciekawie. chyba zaczne ogladac jesli znajde czas ;)
    Bardzo fajny blog ;) Obserwuję.
    I zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam nigdy :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń