sobota, 3 listopada 2012

Nowy nabytek ♥

Hej !

Niedawno wróciłam z Biedronki, zaciągnęłam Magdę żeby się ze mną wybrała. Dostałam wczoraj kaskę od babci więc dziś robię małe pożegnanie dla taty. Nie ma to jak obliczanie wszystkiego na kalkulatorze - Magdzie się dość często wszystko kasowało i od nowa musiałyśmy obczaić ceny. Początkowo w koszyku znajdowały się same słodycze - wafelki, biszkopty,żelki, pierniki, chipsy, cukierki, kisiel. I tak już w sumie miałyśmy iść do kasy - aż tu nagle moim oczom ukazał się on!

aww ♥

I tak go objęłam w moje zgrabne rączki - i tak myślę "On już jest mój" cena oczywiście zachęcająca, bo niecałe 10zł. A, że tato miał wczoraj urodziny - także można powiedzieć, że dokupiłam mu ten prezent z myślą o mnie. Idąc do kasy byłam tak podjarana - więc, że już za chwilę będzie w moim posiadaniu, tzn. no taty.
Niedługo pojawi się post o wszystkich gadżetach z mojej ukochanej Barcy 

Zaraz mam frytaski - a popołudniu pewnie obejrzymy jakiś film. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz