czwartek, 29 listopada 2012

Wkuwanie

Hej xD

Dzisiejszy dzień zapowiada się niezbyt przyjemnie ; < Całe popołudnie mam zamiar poświecić na naukę na jutrzejszy konkurs - o AIDS. Część materiałów mam jeszcze z zeszłego roku - książeczkę, testy, notatki. Teraz obczaiłam jeszcze przydatne strony i dodrukowałam kolejne 6str - wystarczy wszystko wkuć i będzie ładnie pięknie.

Będzie z Nami jeszcze jakaś dziewczyna z pierwszej klasy, więc może Nam pójdzie lepiej niż w tamtym roku, oby!

Ewel, co to dla Ciebie xD

Zakres:
1. Pochodzenie, budowa i biologia wirusów
a) HIV- wywołującego AIDS
b) HBV - wywołującego wirusowe zapalenie wątroby
2. Patologia zakażeń HIV
3. Drogi szerzenia się zakażeń HIV i HBV, czynniki i okoliczności sprzyjające zakażeniu
4. Zapobieganie zakażeniom
5. HIV, AIDS a prawa człowieka
6. Psychospołeczne problemy zakażonych HIV i chorych na AIDS
7. Organizacje i instytucje zajmujące się problematyką  HIV i AIDS w Polsce oraz na własnym terenie.

Moje to pierwsze dwa pkt, ale umówiłyśmy się z Magdą że każda ogarnie cały materiał po trochę 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz