środa, 19 grudnia 2012

Jeszcze tylko jutro!

Siema siema ;*

Jestem wyczerpana! a co dopiero będzie jutro ... lekcje do 16:30 ;<

Rano przyszedł Michał ♥ później Madzia i do szkoły. Wpadłam zostawić rzeczy do radiowęzła i na lekcję. Pierwsza fizyka - nic ciekawego nie robiliśmy na matmie rysowaliśmy jakieś układy. Na polskim praca klasowa - znów dostałam trudniejszy temat " Ja w Was wierzę, że pójdzie Wam dobrze" no i miała rację pierwszy raz jestem zadowolona z tego co napisałam - i tak się okażę że jest beznadziejne no ale ciul. Na pracowni kończyliśmy film - który niedługo tu opiszę ! Pokazałam pani referat i rymowankę - i zaproponowała mi, że wyśle to do naszych wiadomości lokalnych.

Posiedziałam jeszcze godzinkę w radiowęźle, bo Michał miał lekcje - miałam ambitny plan, żeby nauczyć się na sprawdzian z fizyki, ale stwierdziłam, że napiszę to po świętach. Dałam Miśkowi zeszyt, żeby zaniósł panu i się jakoś za mnie wytłumaczył - wszystko mi ładnie załatwił :)

Później wpadł do mnie na chwilę, przedstawiłam go mamuśce - okazało się, że nasze mamy razem pracowały.

Niedawno skończyłyśmy z Magdą fotoreportaż o stylach architektonicznych Wroclawia na organizację reklamy - "No ta nazwa taka  no coś z Koloseum". Nie najlepszy był ten filmik "naaa" <hahaha>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz