niedziela, 30 grudnia 2012

Rodzinnie

Później odwiedził mnie dziadek, haha uwielbiam jego teksty! ♥ Przeszłam się z Pongiem chociaż długo z nim nie pospacerowałam - niektórym strasznie się spieszyło z tymi petardami... Jak rodzice wrócili wypakowałam zakupy, pomogłam mamie zrobić ciasto i tak wieczór zleciał.

Przeniosłam się z laptopem do nich, żebym mogła też pisać z Michałem - tato miał włączyć jakiś film, ale że w telewizji leciało " Wciąż ją kocham" to zostawili na tym.

Jak to mój tato mówił "ciągnie się ten film jak flaki z olejem" ale nie było tak źle - później mi się nawet spodobał

Miłość zmusza nas do podjęcia najtrudniejszych decyzji w życiu… Piękna, porywająca i głęboka miłość, w którą ciężko jest nam uwierzyć oraz rozstanie i poświęcenie w niezwykle wzruszającej historii. John i Savannah pochodzą z dwóch różnych światów, ale kiedy poznają się przypadkiem na plaży, natychmiast budzi się w nich wzajemne uczucie. Film w reżyserii Lasse Hallströma, wielokrotnie nominowanego do Oscara twórcy "Czekolady" i "Kronik Portowych". W rolach głównych zobaczymy najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia: Channinga Tatuma znanego z filmu "Step Up" oraz Amandę Seyfried z "Mamma Mia!".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz