czwartek, 27 grudnia 2012

Rossmann'owe zakupy

Cześć xD

Po trzech dniach wreszcie zobaczyłam się z moim Mordkiem! ;3 nie mogłam się już doczekać. Wcześniej zadzwoniła też Magda, z którą też dawno nie miałam okazji pogadać. Trzymamy jutro za Ciebie kciuki Kochana! dasz radę, tylko nie walnij w żadne drzewo, nie wjedź do rowu i nie potrąć nikogo xD

Zaciągnęłam Skarba na małe zakupy - w końcu trzeba wykorzystać kartę xD Trochę nam tam zeszło, ale ze mną  to normalka. Jutro postaram się wstawić zdjęcie dzisiejszych zakupów, bo dalej nie znalazłam kabla, od telefonu...

Później pomogłam Miśkowi wybrać perfumy
"Tu  macie testery"
o.O
"Tym psikaj"
"aaaa!"

Haha przed wyjściem oglądałam jeszcze biżuterię koło mnie stała babuszka i Michał zamyka drzwi, zaczeły strasznie skrzypieć - babcia jak zaczęła brechtać <hahaha> nie no nie zapomnę tego



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz