piątek, 21 grudnia 2012

Sibenik

Znajdujące się w Północnej Dalmacji miasto nie tylko położone jest nad przepięknym brzegiem morskim, ale także posiada piękną, historyczną architekturę. Sibenik wpisany jest na listę światowych zabytków UNESCO. Wokół niego roztaczają się malownicze krajobrazy. Z miastem sąsiadują dwa parki krajobrazowe.




Był to kolejny punkt pierwszej wycieczki fakultatywnej zaraz po KRKA. Jak zwykle nie obyło się bez żadnych przygód - idziemy sobie wszyscy razem w grupie, wietrzyk powiewa, ptaszki ćwierkają... aż tu nagle kurna kapelusz mi zwiało - wleciał w jakąś uliczkę, biegnę za nim <hahaha> jak to moja mama później opowiadała " Odwracam się Eweli nie ma, wracam się do tyłu, zaglądam w tą uliczkę patrzę, a tam Ewela klęczy pod samochodem <hahaha>" No i że miałam za krótkie rączki to tato musiał mi wyciągać 

Na miejscu mieliśmy z około dwie godziny wolnego, więc można było trochę połazić. Mnie uwiodła tamtejsza architektura! Ale chyba jednak najbardziej to wyspa z żółwiami 







jak nasz Wojtek [*]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz