środa, 19 grudnia 2012

Się poryła xD

Bry wieczór

Co za dzień, już jestem tak wykończona, że masakra! Czemu jutro nie może być piątek no czemu...

Na wychowawczej przystroiliśmy klasę - tak ta choinka wyszła nam cudnie ! później ustalaliśmy kto co kupuje. No i jak myślicie, co Ewel z Magdą mogą przynieść? hm hm? ktoś wie? No dobra powiem Wam - PIEROGI! ♥ Na grafikach się trochę udzielałam - ma się to w genach po tatusiu <cwaniak>

Na przerwie przed ekonomikami doszło do podwójnego wypadku -  mega krwotok ... krew tryskała na wszystkie strony ! Dobra za dużo horrorów - kupiłyśmy sobie z Magdą po tymbarku i ja jej juz wcześniej mówiłam, że nienawidzę otwierać tego dziadostwa od czasu jak mój kolega się przeciął. Mi już wcześniej otworzył Michał. No i tak stoję pod tą ścianą bawię się butelką - nagle patrze Magda się przecięła         :o zaraz po niej ja! xD.

Za zadanie 5, później godzinę przebimbałyśmy - Pati tworzyła abstrakcję w notatniku ja przeleżałam na ławce. Później się zaczęło

P: "Ewel masz stygmaty"
E: eeee?
P " No tak Bóg Cię wybrał, ocalisz ludzkość przed końcem świata"
E: "No ta w końcu moje nazwisko do czegoś zobowiązuje"

Na angliku, co się pani poryła, masakra! W sumie to wkurzyła mnie tym trochę - no ale już nieważne

Na w-f'ie pompki - dostałam -6 ! chyba się wdaję w Michała <hahaha>

Z polskiego z wypracowania -5 także Magdo zapraszam Cię na obiecana kakao - o ile jeszcze w ogóle jest xD


Ale ja ambitne dziecko jestem ! <Ahh> referat dodatkowy na pracownię reklamy zrobiony, rymowanka ułożona - tzn. prawie

Teraz jeszcze się zastanawiam czy kończyć ten referat dodatkowy na fizykę co zaczęłam czy też nie
No nawet jakbym chciała to nie napiszę, bo mama mnie wygania do łóżka ;<

Myślałam, że zepsułam telefon - całe szczęście nic się nie stało

9 komentarzy:

  1. Michał ? ^^ a co jest z Pawłem już z nim nie jesteś ? ^^

    Pozdrawiam Werka :**

    OdpowiedzUsuń
  2. A z Pawłem co ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak Cię to ciekawi? ;>
      może Ci numer podam, hm?

      Usuń
  3. Nie ciekawi ^^ tylko chciałabym wiedzieć co się stało ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze mną nic ;p

    Dalej sobie żyję :d

    Pozdrowionkaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha no właśnie :D

    Nie podam gg, rzecz prywatna ;p

    Sorreczki ;*

    OdpowiedzUsuń