środa, 26 grudnia 2012

Święta święta i po świetach

Bry wieczór xD

Miałam zajrzeć tu jeszcze wczoraj wieczorem, ale byłam tak pochłonięta robieniem filmików, a dokładniej przeróbkami - pobawiłam się trochę w umieszczanie głów w różne tułowia, jeden filmik wyszedł przezabawnie, ale bez pozwolenia Michała, go tu nie wstawię. Jestem ciekawa jego jutrzejszej reakcji jak go obejrzy, haha.

Dzisiejszy dzień był strasznie zamulający - to ta świadomość, że tato już musiał po popołudniu jechać. Poobiedzie przyszła babcia z dziadkiem na kawę i ciacho - haha nie ma to jak poruszać tematy o wróżkach. Prawie cały dzień przepisałam z Michałem, który już słodko śpi - ja też miałam iść ale nie zasnę tak szybko więc wykorzystam ten czas na notkę.

Niedawno skończyłam przygotowywać kilka przykładów - na jutrzejszą naukę matematyki. Tego jeszcze nie było - Ewel będzie uczyć matmy, zdziwieni ? ja też!


Kocham Cię Kaziu! ♥

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń