niedziela, 23 grudnia 2012

Ubieranie choinki

Siemanko!

Dzisiejszy dzień jak najbardziej przyjemny. Po 15 wpadł Michał, zapoznałam go z moim tatą - haha później co się wszyscy poryliśmy to masakra xD

Misiek pomógł mi z moją mini choinką - jak zwykle się nieźle uśmiałam, jutro wrzucę tu sklejkę dzisiejszych filmików to się trochę pośmiejecie. Z początku ta choinka wydawała mi się taka szpetna, ale w sumie teraz jest git! ♥


No i znów moje plecy zostały uszkodzone - ale tym razem po części z mojej winy xD Później się nabijał z moich uroczych paputków ♥ Hahaha włączyło mu się takie ADHD - że byłam w szoku, zaczął naśladować kaczora Donalda, a ja tego nawet nie nagrałam ;<



najlepsze ♥


1 komentarz:

  1. Dwa Wariaty ;)
    Świetnie razem wyglądacie
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń