piątek, 28 grudnia 2012

Zaległe filmy

Mam jeszcze dwa opisy zaległych filmów - pierwszy kiedyś już widziałam, ale niezbyt pamiętam. Wczoraj oglądałam tylko początek, bo w trakcie filmu Michał jak zawsze zaczął mnie rozpraszać xD
Drugi w sumie też widzieliśmy tylko  początek i końcówkę, ale jakoś nie przypadł nam do gustu. Jak dla mnie bardzo słaby. 

"W krzywym zwierciadle: Wakacje" Clark Griswold wyrusza wraz z żoną Ellen i dwójką dzieci na zaplanowaną przez komputer wycieczkę do Wally World - parku rozrywki w Kalifornii. Na samym wstępie Clark powoduje wypadek samochodowy. Odtąd, cała podróż obfituje w liczne niespodzianki i zaskakujące sytuacje. Kiedy po licznych perypetiach rodzina dociera do celu, okazuje się, że park jest zamknięty, ale nawet to nie jest w stanie zepsuć doskonałego nastroju bohaterów filmu.


"Głupi, głupszy, najgłupszy" Komedia w reżyserii braci Farrelly, twórców ”Sposobu na blondynkę” oraz ”Głupiego i głupszego”.  Trzech zwariowanych młodych ludzi wyrusza z misją ratowania zagrożonego likwidacją sierocińca, w którym się wychowali.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz