wtorek, 15 stycznia 2013

Ask.fm

Bry wieczór! 

Jeszcze taki szybki wpis i lecę spać. Rano jak to rano jak zawsze z Nim ♥ na matmie robiliśmy takie banalne rzeczy - czemu takiego czegoś nie ma na sprawdzianach ja się pytam! Na religii był ten brechtowy księdzu, jego teksty rozwalają system! xD Na biologii kartkówka na którą nic się nie uczyłam i wpadła piękna 4 <cieszy_dupe> Na geografii dyrek trochę pozamulał i do domu. Zjadłam obiad, pouczyłam się na matme i znów do szkoły - no ale jak to ja kartkówkę poprawiam jutro, posiedziałam z Michałem i zdecydowałam, że wracamy do domu. 

Podszkoliłam go trochę z matmy, później sama rozkminiałam pierdzielone zadania z chemii! to jakaś masakra. 

Z nudów założyłam http://ask.fm/Hayyleyyx   więc zapraszam wszystkich chętnych.


1 komentarz:

  1. o prosze nie ma to jak miec 6 kont na ktorych mozna pisac ze wszystkimi :D

    Misiek ;* :D

    OdpowiedzUsuń