niedziela, 27 stycznia 2013

Kolejny dzień bez niego

Cześć xD

Tak nudnego i ciągnącego się weekendu już nie miałam dawno - masakra ! Rano Misiek zrobił mi pobudkę na gadu, zabrałeś mi 30min snu ;p No ale bez żadnych oporów wstałam, potańczyłam trochę poszłam się ogarnąć i tak od samego rana do teraz siedzę i nic konkretnego nie robię

Po obiedzie nadrobiłam kilka zaległych wpisów z tygodnia został mi jeszcze czwartek. Później przyszła babcia z dziadkiem - to włączyliśmy filmiki z wakacji, które niedawno skończyliśmy przerabiać, na koniec tato puścił nasze pierwsze zdjęcia - haha fajnie tak powspominać w najbliższym gronie rodzinnym.

Misiek rozłożył się całkowicie ;< ma gorączkę, i osłabienie od rana leci mu krew z nosa <przytul> Mam nadzieję, że szybko Ci przejdzie bo tęsknie niemiłosiernie! ♥


3 komentarze:

  1. jak krew z nosa, to osłabienie..
    No, ale mamy taki sezon na chorowanie, prawie kazdego rozklada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też rozłożyło ;) Życz zdrowia ode mnie ;)
    Obserwujemy ?♥ :)

    OdpowiedzUsuń