czwartek, 10 stycznia 2013

Po południu

Po organizacjach spotkałam się  z Grudziasem na korytarzu - on poszedł pisać polski, a ja poszłam do domu. Na obiad miałam pyszne pierożki! i barszcz ukraiński. Zrobiłam nam herbatę, ogarnęłam częściowo pokój. Jak przyszedł znów zaczął te swoje akcje z gilgotaniem xD ale ja mu się odwdzięczyłam wkurzając go tym samym co wcześniej - haha mina w radiowęźle bezcenna!

Miał mi zrobić lapka, ale przełożyliśmy to na jutro. Włączyliśmy tv i "oglądaliśmy"  Dlaczego ja. 
Ooo! ooo!  Egheem!  Jakby to powiedziała pani od grafiki było bardzo sympatycznie xD

Porobiliśmy kilka zdjęć, ale wszystkie niewyraźne przez Michała, który nie mógł usiedzieć w miejscu 



Chce już jutro! 
Kocham Cię ♥

1 komentarz:

  1. ja Cb też Kocham ♥
    Dzisiaj powtórka z rozrywki hehe

    Michał

    OdpowiedzUsuń