czwartek, 10 stycznia 2013

Po południu

Po organizacjach spotkałam się  z Grudziasem na korytarzu - on poszedł pisać polski, a ja poszłam do domu. Na obiad miałam pyszne pierożki! i barszcz ukraiński. Zrobiłam nam herbatę, ogarnęłam częściowo pokój. Jak przyszedł znów zaczął te swoje akcje z gilgotaniem xD ale ja mu się odwdzięczyłam wkurzając go tym samym co wcześniej - haha mina w radiowęźle bezcenna!

Miał mi zrobić lapka, ale przełożyliśmy to na jutro. Włączyliśmy tv i "oglądaliśmy"  Dlaczego ja. 
Ooo! ooo!  Egheem!  Jakby to powiedziała pani od grafiki było bardzo sympatycznie xD

Porobiliśmy kilka zdjęć, ale wszystkie niewyraźne przez Michała, który nie mógł usiedzieć w miejscu 



Chce już jutro! 
Kocham Cię ♥

2 komentarze:

  1. ja Cb też Kocham ♥
    Dzisiaj powtórka z rozrywki hehe

    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń