poniedziałek, 7 stycznia 2013

Śnieżek

Elo :)

Miałam tu już nie zaglądać, bo zeszyty mnie wzywają, ale mam takiego lenia w tyłku że nic mi się nie chce. Dobrze że jutro nie ma tego niemieckiego i mamy na 9!

Właśnie zaczął sypać śnieg, a ja się ciesze jak małe dziecko. Mogłoby nasypać go tak dużo dużo - poszlibyśmy na sanki xD albo na lód, chociaż nie pod Michałem by się pewnie zawaliło - i tak mi się jutro dostanie więc mogę sobie jeszcze trochę pograbić ;p

Nudzi mi się! ;< mam ochotę na kebaba! na pierogi zresztą też, ale nie chyba jednak bardziej na kebaba. W sumie to bez różnicy, pizzą też nie pogardzę! mmm albo plackiem po węgiersku <myyhyym>  A kurna ide se zrobić chleba z pasztetem - nie no już za późno zjem na śniadanie.
Dobry monolog nie jest zły.


Moje włosy pachną orzechami z połączeniem wanilii i aromatem kokosowym - uwielbiam! ♥ 

Nieważne ...

2 komentarze: